ritual • doom • experimental • noise

entrópia architektúra

VHK - Végtelenből Kilőtt Nyilak

2022. december 10. - entrópia architektúra

Még 2020-ban keresett fel minket a legendás VHK managementje, azzal a megtisztelő felkéréssel, hogy a Végtelenből Kilőtt Nyilak c. VHK tisztelgés-albumra az Entrópia Architektúra is dolgozzon fel egy dalt.

totem1.jpg

A lemez magáért beszél, a fellépők spektruma lenyűgöző, nagy izgalommal álltunk neki a Élő Világegyetem "entrópiás terraformálásának". Végül, 2021. őszén, a Totem Stúdióban rögzítésre került a track, amit utómunkára átadtunk a szervezőségnek.

totem2.jpg

A napokban kiadásra került a dal.

Hallgassátok szeretettel, ahogy a lemez többi előadóját is!

Entrópia Architektúra - Élő Világegyetem - YouTube

A bejegyzés trackback címe:

https://entropiaarchitektura.blog.hu/api/trackback/id/tr4817999062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása